
امیدوارم که... سلام به همه ی دوست های عزیزم،که در کاشان با من هم دانشگاهی بودند ودر ترم چهار انتقالی گرفتند وآمدند کرمان... امیدوارم که احوال بر وفق مرادتان باشد. هرچند که دلمان بسیار دلتنگ شماست واینجا پیوستهxa0از شما یاد میکنیم اما خوش حالیم که به آنچه میخواستید،رسیدید. خوابگاه بدون شما شصت نفر بسیارxa0سرد وساکتxa0شده... به هر حال بهتون تبریک میگویم وامیدوارم در تمام مراحل زندگیتان بدرخشید وبرایتان آرزوی موفقیت وسلامتی میکنم... ان شاالله که همیشه قلب هایتان مملؤاز نور،ایمان ومحبت وامید باشد......
ادامه مطلب